Monday, September 15, 2014

TIPS KURUSKAN MUKA LAJU-LAJU DENGAN FELINNA INCHLOSS LOTION

Assalamualaikum wbt semua :)

Harini nak cerita kehebatan FELLINA INCHLOSS. Sape yang nak bentuk muka yang cantik ? dagu yang runcing, pipi yang montok, bentuk muka seperti si bujur sirih, dan, tanpa sebarang pembedahan plastik seperti orang2 korea tu ha. 

Hanya dengan lotion FELLINA INCHLOSS, dalam masa beberapa minggu, anda akan memiliki bentuk muka seperti yang di idam-idamkan. Best tak ? best tak ? hehe. Okey ni tak tipu tau. Memang betul2 terjadi. Mungkin ramai yang tak percaya. Tapi percayalah. Tengok ni gambar Puan Felinna pemilik lotion ini yang dah buktikan keberkesanan lotion ini serta testimoni lain yang dah berjaya..



Petua Urutan Kulit Muka Sentiasa Tegang. Nak apply dengan pencuci muka pun boleh. tapi better bagi dia meresap dulu okay.

KAEDAH 1
- Untuk mengelakkan pipi anda menggeleber ke bawah, pastikan setiap kali anda menyapu krim ke muka, sapukan ke arah telinga/45darjah ke atas. Lakukan sapuan ini seperti satu urutan. Ulang beberapa kali. Ketika menyapu bedak juga hendaklah menggunakan cara sapuan seperti ini supaya serbuk bedak tidak tersumbat pada liang roma muka. Kalau tersumbat, alamat la... Jerawat senang tumbuh merata2...

KAEDAH 2

- Ketika menyapu krim di dahi, urutkan kulit dahi ke atas dan ke arah anak rambut. Ia boleh mengelakkan kedutan di muka. InsyaAllah

KAEDAH 3
- Untuk mengelakkan dan menghilangkan double-chin/dagu berlapis, petua ini amatlah mujarab untuk dilakukan. Sapukan inchloss SUPERB di bahagian bawah dagu dan urut ke luar dagu dengan menggunakan hujung2 jari di belah tapak tangan. Urut beberapa kali sehinggalah anda rasa puas hati. Jangan sampai melecet dah la. Ok, berkesan ke x? jom cuba malam ni. hihi.


Lepas cuci muka keringkan then picit sikit shj ya jgn byk.. sapu inchloss start dr double chin putar2 naik ke atas slow2 ambik msa sikit dlm 5 ke 10min utk dia meresap.. sapu ke kawasan yg xpuas hati insyaAllah dlm masa 2 ke 3 jam rasa beza tu.. tpi trpulang pd org gak yer. Xpayah cuci dah biarkan je dia membakar lemak oke.. good luck uolls.. yg ni sy amik dr sis fel sendiri :)

✿  Pertanyaan @ Order 
sila hubungi kami Beauty Solehah
1) Like & Pm page BEAUTY SOLEHAH:  http://www.facebook.com/messages/273673995986559
2) WhatsApp/SMS : 013- 985 5742 (express)
3) Email : beautysolehah9@gmail.com 

terima kasih,
with love,
Beauty Solehah Collections  


No comments: